Mulut Longkang Mat Sabu Bakal Jahanamkan Pakatan Pembangkang

Semakin ramai nampaknya ahlul-ahlul Pakatan yang menyokong pendirian Mat Sabu 121 yang menyokong komunis. Dan ramai jugak nampaknya yang tuduh kerajaan ubah sejarah kononnya melupakan pejuang-pejuang kemerdekaan yang sebenar.

Inilah yang Mat Sabu mau sebenarnya. Dia sengaja bangkitkan isu komunis ni sebab nak balas dendam terhadap pihak Polis yang langgar dia semasa perhimpunan Bersih 2.0. Jadi, dia nak semua rakyat benci dan marah terhadap pasukan keselamatan dalam negara.

Tak pasal-pasal kesemua pejuang kemerdekaan dulu dikaitkan sekali semata-mata nak puaskan hati Mat Sabu ni. Nak cover malu punya pasal.., komunis pun sanggup Mat Sabu angkat sebagai pejuang memerdekakan tanahair kononnya.

Dua tiga hari lepas, Spy terbaca kenyataan Samsul AMK pasal sokongan dia terhadap Mat Sabu. Siap dengan suruh generasi muda tak kibarkan bendera negara pasal kerajaan UMNO/BN dah ubah sejarah kemerdekaan katanya.

Hari ni Spy baca pulak kenyataan Chegu Bard yang ucapkan tahniah pada Mat Sabu pasal berani melawan kerajaan. Kata Chegu Bard, Mat Sabu telah berjaya ubah persepsi anak-anak muda terhadap fakta sejarah kemerdekaan yang sebenarnya.

Betul ke anak-anak muda dan rakyat bersetuju dengan Mat Sabu yang memperjuangkan komunis? Apa yang Spy nampak, Mat Sabu hanya membuatkan rakyat Malaysia makin meluat dengan Pas serta Pakatan dalam isu ni.

Spy yakin, PRU akan datang, jangan mimpilah Pas dan Pakatan nak dapat undi dari anggota keselamatan macam Polis dan Tentera. Ni termasuklah anak cucu serta waris pejuang-pejuang kemerdekaan negara. Tobat Lahum mereka-mereka ni nak bagi undi pada Pas.

Dan Spy rasa, lagi banyak pemimpin Pakatan yang buat kenyataan sokong Mat Sabu, lagi banyak lah rakyat yang akan tolak Pakatan di PRU depan. Isu komunis ni memang benar-benar menguntungkan UMNO/BN. Nampak sangat bodohnya Mat Sabu dan pemimpin-pemimpin Pakatan ni kann..

Sebab tu lah wakil-wakil DAP semua menikus dengan isu yang Mat Sabu bawak ni. Mereka tau yang rakyat mesti marah pasal rakyat bukannya buta sejarah macam Mat Sabu. Dan DAP tau.., lagi banyak isu ni dimainkan, lagi hilang sokongan rakyat pada mereka.

Sebab tu lah Karpal Singh marah sangat kat Mat Sabu sampaikan dia suruh Mat Sabu tarik balik kenyataan berkenaan isu komunis di Bukit Kepong tu..

Tapi yang jadi masalahnya, penyokong dan pengikut Pas serta PKR bukannya ada otak. Mereka tak tau sebenarnya isu sokongan pada komunis ni bukan saja buat orang melayu marah..

Tapi cina dengan india pun marah jugak sebab mereka-mereka tu pun tak terkecuali dari rasa macam mana peritnya kekejaman komunis.

Jadi, sekarang ni Pakatan berada dalam keadaan yang amat nazak dan tenat disebabkan mulut longkang Mat Sabu. Tak payah lah ahlul-ahlul PAS dan PKR nak pusing macam mana pun untuk salahkan UMNO.. Sebab sekarang ni zaman dah maju.. Bukti video ucapan Mat Sabu terang-terang sokong komunis..

Tunggu lah saja masa PRU13 nanti.. Pakatan akan kalah teruk disetiap kerusi yang mereka tandingi terutamanya Pas dan PKR. Hanya rakyat Malaysia yang bodoh saja akan bagi undi pada geng-geng penyokong fahaman komunis tu nanti..

mykmu.net

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Lagi Berita